onsdag 20 mars 2019

Min "gamla" doktor...!!

I morse regnade det och blåste, tänk som vädret ändrar sig. Men har faktiskt fått lite sol i eftermiddag, så den avnjöt jag en stund på balkongen!

Hade en lugn morgon, åt frukost och tittade lite på konståkning innan det var dags att ta en promenad till min "gamla" doktor.
Eller gamla och gamla, vi är lika gamla hon och jag, men med "gamla" menar jag att jag hade henne för många år sedan.
Hon var min "husläkare" under många många år, så vi känner varandra sedan tidigare!

Hur som helst nu är jag tillbaka hos henne igen, och det var trevligt att ses!

Undra hur många som tycker det när man går till doktorn, eller hur många som får en kram med orden " Det var roligt att se dig igen "!

Det togs bl a massor av prover och sedan är det väl bara att gilla läget att nu har väl artrosen även kommit till mina knän och en fot.
Trist men gäller att göra det bästa av även det..så jag tänker fortsätta att springa, tills det tar helt stopp!

Dumt??? Ja jag vet det, men löpningen får mig att må så bra!

Ja det var väl dagen i stora drag, och nu skall jag fixa mig en kopp kaffe och ikv skall jag hem till Lisa.

(längtar lite efter sol och framför allt värme!!)

Önskar er alla en fortsatt fin dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Hej Hej :D Kikar in och önskar dig en fin dag och en skön och trevlig helg. Du är verkligen bäst på att ta vara på dagarna och se positivt på livet. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika