söndag 18 november 2018

Julpynta...!!!

Ja ja, jag vet att det är tidigt att börja julpynta även om det bara är lite!
Men sitter här just nu, och funderar på om jag inte iaf skall ta fram mina tomtar!!

Vad gör det, om det bara är 18:e nov!

Hej på er förresten!

Ja här är det väl som vanligt..vädret behöver jag inte nämna, eller jo säger så här!!
50 nyanser av grått, och det har jag skrivit tidigare! Fast måste erkänna att i dag har solen visat sig en del! Men nu blåser det som....!!!

I morse hämtade jag Liselotte så åkte vi till Ikea, och efter det åkte vi till Torp. Var faktiskt mycket folk både på Ikea och Torp.
Såg att många redan köpte julklappar! Eller redan..är alltid bra att vara ute i god tid!

Ja det där med julklappar!! Mina döttrar har önskat sig " Överraska mig" ja och det är ju lätt..så nu funderar och funderar jag, och har inte kommit på någonting ännu!!!

I går demade jag nötter på Coop Kronhjorten. Har bara hänt en gång tidigare att jag demat en lördag. Men det var trevligt även om det inte var så mycket folk!

Sen har A-L varit här i veckan, och i går när jag åkte hem så stannade jag hos Lisa (hon har varit sjuk) på kaffe och nybakade lussekatter med saffran! Så ljuvligt gott!!

Mörknar ju väldigt fort på eftermiddagen och då är det mysigt med lite tända ljus...



 Ljusstake och tomte från Dimoda!

 Sen köpte jag ju min lilla bil..och hade en bild i mitt huvud hur det skulle bli....

 Jag kommer att pynta lite till där, men det är ungf så som jag tänkt mig!

Jag har bakat vörtbröd, men nu skippar jag detta!! Just vörtbrödet vill sig inte! Vet inte var felet är, eftersom allting annat lyckas!

Men nu tror jag faktiskt att jag skall sluta..dammsuga lite och julpynta...fniss..
I morgon bitti blir det byte till vinterdäck....känns så där med detta väder! Men vem vet..när det blir sämre!

Önskar er alla en fortsatt fin söndag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika