torsdag 11 oktober 2018

" Sommardag "...Gula rosor....!!!

Hej hej!

Vilken dag vi haft!! Strålande sol, vindstilla och nu i em hade jag ?19,5 c i skuggan!! Så ljuvligt!

Tänk nu har snart halva oktober gått, och sedan är det november. Snart är det 1:a advent och jul!
Tror aldrig att jag har väntat så mycket på julen som i år!
Undra vad det beror på??
Kanske för att jag har en del på ig som visar massor av julbilder!

I går åkte jag själv till Torp. Är ju på "jakt" efter en vinterjacka..men jag börjar snart fundera på, om den jag vill ha..finns!?

Fikade gjorde jag på EH hade med mig en bok så satt där i lugn och ro!

På eftermiddagen kom sedan M-B hit, fick ett fång rosor och med den vackraste färgen av dem alla...Gul!! Hon vet ju att det är den färgen som jag älskar.


 Så vackra..jag niger igen och säger Tack!

Min pappa visst att jag älskade gula rosor, så när jag fick blommor var det alltid gula rosor..och till jul var buketten även fylld med mimosa, vilket han också visste att jag älskade!

I morse smsade Josefine och undrade om vi skulle ses..
Självklart!! Det blev frukost på EH här i stan..så mysigt!!

Efter det mötte jag upp A-L så gick vi till Yerba. ( jag vet att det bytt namn..men blir ändå att man skriver och säger Yerba)
När vi fikat klart gick vi ut i solen och satte oss, så ljuvligt!

Jag har även hunnit med en snabbfika hos Liselotte.

Ja så har mina två dagar sett ut...men nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika