lördag 6 oktober 2018

Äntligen är jag här igen...!!!

God eftermiddag på er!!

Jag har inte varit här på ett par veckor, och det har inte berott på att jag inte vill blogga..utan för att datorsladden gick av!!

Men i dag köpte jag en ny, så nu äntligen!

Det har ju hänt en del sedan sist! Bl a har vi gått in i oktober månad!!

Men vi går väl tillbaka som jag brukar!!

Jag och Josefine har varit i Göteborg, och där träffade vi Yohanna och så åt vi frukost på Brogyllen!
Så mysigt att träffa dessa två som jag Älskar mest av allt!!



Jag har varit på middag hos Josefine och Niklas!! Det var så gott och jättetrevligt! Även hans föräldrar var där.


A-L och jag har varit på Göksäter och dagen efter var jag hemma hos henne.
 Vi satt ute i lä och tänk er, termometern visade +35C och det var 28:e sept!!

 Jag har köpt Rosa bandet! I år tycker jag att det är helt fantastiskt!! Just att de symboliserar en stege!!

 Jag har fikat själv på EH på Torp, och under tiden jag gjorde det, så hade jag målare hemma!
Han kom i måndags men gjorde inte klart förrän dagen efter.
Så natten mellan sönd-månd sov jag hos Liselotte! Så himla gulligt att jag fick göra det!

 Nu är det klart och det blev så bra!!
 Vitt och fint!!


Sedan har ju hösten verkligen kommit, även om det inte är kallt, så har det ju blåst och även regnat!



Liselotte och jag har fikat och även Josefine och jag!

I torsdags hade A-L och jag en heldag på Överby, vi fikade och åt även lunch...

I går träffade jag Malin och det var längesedan vi fikade. Vi träffades på Fredborgs (Yerba) så mysigt...


 Hallon pajen var så god!!

Sedan har jag varit på IKEA, köpt fotpallen och tänk att det fanns bara ett vitt överdrag kvar, för det skall utgå! Tyckte först att den var för stor..men nu har jag vant mig och den är ljuvlig!!

Sedan har jag köpt och börjat läsa tredje boken...

Verkar även den bra! Jag har ju varit så mycket på Smögen, och Lotsutkiken som det skrivs om i denna boken, ligger bara ett stenkast från där min moster och morbror bodde!
Ni som följer mig på ig, och var med på nostalgitrippen på Smögen såg ju bilder på den!

Ja mina vänner detta var mina dagar i stora drag, och tänk!! Nu kommer jag att uppdatera flitigare!!

Önskar er alla en fortsatt fin dag och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika