måndag 20 augusti 2018

Orkat vänta...??? Lilla mammas födelsedag...och Kusten igen...!!!

God morgon min kära vän! Har du orkat vänta på att jag skall höra av mig? Om du gjort det, så är jag här igen!

Undrar du varför det varit tyst här?? Jo jag har varit på kusten! Igen!!

Vädret har varit både soligt, blåst och regn!

Om du orkar, så kommer här en del bilder från kusten, och lite text!!

Lilla mamma och jag har självklart fikat..

 Hamnbageriet....
 Grebbestad och Sjögrens i backen....

Vi har även varit på Skäret på Smögen...

 Ni som har mig på instagram, har ju redan hängt med på min morgonrunda! Detta är den utsikten jag haft, när jag har sprungit på mornarna...






 Måste ju även ha med vår landskapsblomma..Kaprifolen...

 Vi har även gått en långpromenad på Smögen och då bl a på bryggan...






 Är väl det mest fotade objektet på Smögen!! Finns till och med på frimärke!


 Gamla lotsutkiken, och precis bredvid den bodde min moster och morbror. Så promenaden blev även lite av en nostalgi tripp...
 Eftersom vi var mycket på Smögen när jag var liten, så var dessa saker välbesökta...och jag är så glad att de finns kvar!!!

Sedan har min lilla mamma fyllt år!!
 Älskade lilla mamma!! Så klok, ödmjuk, förnuftig och snäll!! och vet du vad det bästa är?? Jo hon är min mamma!!!

Några kvällar har varit magiska....




 I lördags kväll var det en fantastisk regnbåge... den gick precis runt!!

Sedan avslutar jag med...
Den vackraste flaggan av alla!!!

Har du orkat vara med ända hit...så önskar jag dig en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika