onsdag 7 mars 2018

Hallå..Våren var är du????

Tänk att det finns så många nyanser av grått!! Menar vädret alltså! Ingen vår i sikte ännu..för i morgon skall det bli mera snö!

Som vi alla vet..så kan vi inte göra någonting åt vädret...men man kan ju alltid önska!!

Jag förgyller mina dagar som jag brukar, med att fika. Visst kan jag tycka att det är skönt ibland att vara ensam och även fika själv! Men annars är väl det mysigaste att fika tillsammans med någon.

I går var jag hos A-L de hade gjort om sitt sovrum..och det blev så bra!! Hon är en fena på att få till det med inredningen!
Blev bjuden på våfflor..och mmm...så gott det var!

Jag har träffat henne även i dag..men då sågs vi på EH på Torp.

Känns nästan som att jag är en stammis där...eller snart tillhör inventarierna..jag var nämligen där i går eftermiddag också, men då tillsammans med Älskade Josefine!

Har lite daglig kontakt med Älskade Yohanna, och de har det bra!! Varmt och skönt...åhh det hade varit ljuvligt med sol och värme nu!
Hon tror att jag skulle älska att åka dit. men jag tycker att flygresan är för lång!

Tror att jag skall titta lite på tv nu..för jag har dammsugit och stekt raggmunkar..så nu skall jag slappa lite!

Tänk på " Att i världen är du bara någon,
                 Men för någon är du hela världen!"

Var rädd om dig och varandra! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika