torsdag 15 mars 2018

Att bli överraskad med present...!!!

Kanske kanske att våren är i sikte! I går var en fantastisk dag och nu på morgonen försöker solen att ta sig igenom molnen!

I dag är det demo som står på programmet, så jag skall i väg om en stund. Skall bli spännande, för jag har inte fått ngt material till demot..eftersom säljaren säger att jag skall dema någonting annat mot det jag fått uppgift om!

Annars har jag förgyllt mina dagar hos bl a Ann-Louise och det är ju alltid lika trevligt och mysigt!!

I går morse var det då dags för frissan igen. Hon blekte om mina slingor eftersom det inte blev så bra sist!

Efter det var jag då äntligen...och tvättade min lilla bil! Var så längesedan jag gjorde det sist..men nu är vägarna torra och fina, så det var verkligen dags!

Jag åkte sedan till Torp där Agneta mötte upp..och ännu en gång så satt vi i flera timmar och hade så mycket att prata om!!

Självklart fikade vi däremellan....

 Ljuvligt med lite laktosfritt!! Även laktosfri grädde hade de på Espresso House!! Tackar för det!

När vi suttit en liten stund, tog Agneta upp ett paket som jag fick...
 Men inte skall väl jag?

Jo hon hade noterat att jag gillar whisky...och vad fick jag då...??
 Jo en flaska Mackmyra..från deras eget "fat"!!!

Tror ni att jag blev överraskad?? Jaaa och så glad!! Tackar igen!!!

Livet är verkligen fullt av överraskningar..och det kommer ännu flera!!

Nej nu är det snart dags att göra sig i ordning.

Så ha det gott alla..som läser här!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika