onsdag 14 februari 2018

Alla Hjärtans Dag...!!!


Har väl inte undgått någon att det är Alla Hjärtans dag i dag!

Jag gillar verkligen denna dagen..även om många tycker att det är för handlarna! Men jag tycker det är gulligt med denna dagen!
Sedan tycker jag iof sig..att man kan ge blommor eller vad det nu än är, när som helst!

Eller egentligen behöver man  inte ge någonting alls..berätta för någon hur mycket du tycker om/älskar vederbörande..eller skicka ett gulligt sms!!

Hej på er förresten!

Hur har ni det?? Har ni blivit uppvaktade med blommor, sms eller vad det nu än är?
Själv har jag fått kort och sms..vilka jag Tackar för!

Annars i dag..?

Liselotte har varit här på fika och ikv kommer Josefine och Niklas på våfflor! Det är en sådan här dag...jag önskar att även Yohanna och Amanda hade bott här, så att även de hade kommit hit!!

I går hade jag en dag hos Ann-Louise, och efter fikat åkte vi en tur till bl a Munkeland.
Kvällen var det kaffe hos Lisa.

Dagarna går och jag märker att det har blivit lite lite ljusare på morgonen, men framför allt att det är ljust längre på eftermiddagen!! Vilket är så ljuvligt!!

Tänk om drygt en månad..då börjar våren närma sig!!!

Men nu tror jag att jag skall gå och fixa lite middag!

Så jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika