torsdag 4 januari 2018

För jag har bara regn hos mig....!!

God morgon på er!

Tänk i dag blir det två inlägg...har ju redan gjort ett..eftersom det är Yohannas födelsedag!

Hur har ni det..och vad är det för väder vi har?? Regn och blåst. Undra om vintrarna i fortsättningen kommer att bli så här?

När det är dessa gråa dagar, så funderar kanske många av er på vad man skall göra?! Så även jag. Men på något sätt gäller det att hitta på någonting och förgylla sina dagar!

I går var Liselotte här..hade förvarnat..ha ha att jag inte hade något fikabröd. Jo mackor finns alltid, men utöver det.
För det där med att baka, har jag absolut ingen lust med!
Men se..mjuk pepparkaka brukar alltid finnas och så även nu!
Vad gör jag då med den?? Jo skar tunna skivor och serverade med lingonsylt och grädde! Jättegott!

Natten som nu gått har jag sovit så dåligt..eller rättare sagt känns som att jag inte sovit alls!
Denna natt..till den fjärde alltså brukar vara så här..undra varför?
Sen brukar jag iof sig sova dåligt..men i natt..hmm..var extrem!

Hade tänkt gå en sväng till Yerba, men vet inte om jag ids..utan kanske skall vara hemma och titta på skidor ist..för sen i em skall jag träffa Josefine.

Men nu mina vänner, skall jag fortsätta att slappa i soffan!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika