lördag 20 januari 2018

Dagarna går...!

God eftermiddag!

I morse snöade det lite här..jag tycker ju att det är så mysigt! Men tyvärr blir det ju så slaskigt på vägen...


Tänk ibland funderar jag på hur jag får tiden och dagarna att gå. Ja tiden behöver man ju inte fundera på egentligen..men just dagarna!
Eftersom jag inte jobbat på flera år gäller det ju att göra det bästa av dagarna, vilket jag tycker att jag lyckats bra med!

När söndagen kommer har jag i regel veckan som kommer..planerad! Eller iaf delar av den. Många undrar hur jag orkar..men jag tror att jag hade "fått spader" att bara vara hemma varje dag!
Så därför är det tur, att jag har goda vänner som förgyller mina dagar!

Som i går..dä var jag först hos frissan och sedan träffade jag A-L på stan..och så gick vi till Yerba..


När vi fikat färdigt hämtade jag Josefine och så åkte vi till Torp..fikade och handlade en del.
Sen var det hem med det jag handlat...tog vinflaskan under armen och gick hem till Lisa..där det serverades tacos..och jag hade vinet!

I morse var det frukost här...sedan har vi varit på Torp, IKEA där vi fikade och sedan BlomsterLandet.

Jag har även givetvis hunnit med att fika med Liselott.

Jag hoppas att ni som läser bloggen, också har det bra..och att ni förgyller era dagar så gott det går! För även om man jobbar, så gäller det ju att göra det bästa av varje dag!!

Men nu mina vänner så önskar jag er alla, en fortsatt mysig lördag och helg!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Du gör det verkligen bra Annika :) Och tur att du har så många goda och fina vänner och barn, som gör vardagen lättare och trevligare, med fina prat och fikastunder.
    Och det är ju jag glad för att du delar med dig av här på bloggen. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika