fredag 15 december 2017

" Flygplansjulgran "...Lucia ...och Tänk vad man hinner på en dag!

Hej på er!

I dag är det en mulen och grå dag! Annars har det verkligen varit varierande väder! Med allt från sol till snö och regn!
Jag hade ju gärna velat ha lite snö..!!

Antar att ni precis som jag..tycker att nu går tiden ännu fortare! Snart bara en vecka kvar till julafton!

Men innan dess, så har det ju varit Lucia...

 Var uppe på morgonen och tittade på Lucia på tv. Men i år blev jag riktigt besviken!

I tisdags var det dags för "flygplansjulgranen". Det är från F 7 Såtenäs som gjorde denna gran.
Så mäktigt att se dessa plan..köra nära varandra och i den hastigheten.

 Tyvärr är bilderna så dåliga, men ni får tänka er hur det såg ut..ha ha

I går var en sådan där dag..som jag bara hoppades få ihop..och det fick jag!!

Började tidigt hos tandläkaren..har "isat" i en tand..så trodde nog att det var en tandhals som spökade och det var det!
Så hon lade på någ för att skydda den!

Därifrån vidare till frissan..och sedan hann jag hem och byta kläder innan det var dags för läkaren.

Fick återigen två sprutor kortison i nacken och sedan har jag ett pekfingret som är så svullet. Så gissa om jag fick kortison även där??

Ja..just det!! Om det gjorde ont?? Ja det var nästan bara förnamnet..och blödde en del.
Ja ja kan det hjälpa så var det värt det!

Åkte sedan därifrån till Torp...satte mig på EH med en kopp kaffe och bara hade det bra!

Därifrån hem till Ann-Louise...och där blev jag bjuden på julmat!!
 Tänk er att efter en sådan hektisk morgon få sätta sig till dukat bord!!
Underbart..!! Hon är så duktig på matlagning så det är en fröjd att äta där!

I morse var jag hos Liselotte..och om en stund ut på stan för A-L skulle dit en sväng. Sedan skall jag köra Josefine..för hon skall på julbord med jobbet!

Men nu mina vänner..önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag!!

var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika