torsdag 9 november 2017

Så längesedan...!!

Men kära vänner, var tar tiden vägen...??
Har ju inte varit här på länge..

Hej på er förresten, denna Blåsiga och Regniga dag!

Dagen i dag startade jag som jag gör för det mesta...

 Med frukost i sängen...

Efter frukosten kom Liselotte hit på fika....
 Blev lite julinspirerat..ha ha...med vörtbröd...

 Köpte tulpaner i går. Tänk förr..då fick man tag på röda tulpaner till jul..och då köpte jag dom styckvis...Tänk nu finns de nästan året om!
 Jag hade även gjort minisemlor...!!!

Annars vad har jag hittat på??
I går var det tvätt och sedan fika länge med Ann-Louise på EH på Torp.

Förra tisdagen kom mor hit, för hon skulle klippa sig.
Så vi var på Torp, IKEA och även Göksäter. Vi träffade även Josefine och fikade med henne på EH på Torp. Så mysigt!!

På torsdagen körde jag sedan hem lilla mamma...för hon hade ju handlat en del!

När jag var där tvättade och dammsög jag bilen. Sedan i fredags var vi och gjorde fint på graven!!
Vi passade även på att fika på Hamnbageriet...

Sen har vi ätit lite julmat...ha ha

 Ser lite konstigt ut, men är ris à la Malta!!

I måndags var jag så hos doktorn. har ju problem med mitt vä öra...så nu var det dags igen..att suga ut vax.

Efter det, åkte vi till Grebbestad och " Sjögrens i backen "

 Är så mysigt..och de har fantastiska mackor!

När vi sedan kom tillbaka var jag ute och sprang en sväng. Jag har slarvat lite med löpningen det sista! Eller det har varit medvetet...för jag har inte haft ngn lust!

Jag åkte hem igen i tisdags..och då stannade jag på Torp..så träffades Josefine och jag där en stund.

Sedan har jag även träffat Lisa och fikat.

Har ni tänkt på, hur fort det mörknar på eftermiddagen?
Så igår tjuvstartade jag med "lite julpynt"!
 Är granarna från IKEAs Julen 2017. Så vackra!!

Men nu mina vänner...skall jag sluta och jag önskar er alla en fortsatt mysig eftermiddag!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika