söndag 22 oktober 2017

För jag har bara regn hos mig....!

God eftermiddag på er!

Alltså det började regna i går kväll..och det har regnat hela natten och gör så fortfarande!
Höst?? Ja viss är det...alla dessa vackra färger på löven ligger snart i högar på marken..men så är hösten och det har också sin tjusning!

I morse var det frukost hos Lisa och efter det åkte vi till IKEA så nu har jag äntligen köpt nytt överdrag till min Ektorp tre-sits soffa!

I torsdags morse var jag hos frissan. Har äntligen efter mycket velande hit och dit, bestämt mig för att ha håret i page. Så nu blev det bara att jämna till håret lite. Efter det var jag hemma hos Liselotte på fika.

I fredags var jag på Coop Överby och demade vegetarisk taco. Gick jättebra..hade många smakprov!!
Då är det kul att jobba, även om det frestar på kroppen oerhört att stå!!
Framför allt är det ryggen som tar stryk!

När jag sedan kom hem..så kom Lisa hit.

I går förmiddag kom Liselotte hit på frukost...

 Jag hade gjort amerikanska pancakes vilket jag tycker är så gott ibland!

Efter det gick jag till Lejas för att möta upp Josefine. Hon skrev Högskoleprovet och hade en timmas lunch. Så mysigt att ses!!

Jag hoppas och håller tummarna att det gick jättebra på provet!!!!

Men nu mina vänner skall jag försöka byta mitt överdrag...så jag önskar er alla, en fortsatt mysig söndag!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej min vän :D Dagarna springer i väg. Har inte hunnit med att kika in hos dig på ett tag. Så typiskt att de lockar prenumeranter och sedan inte skickar det dem lovat. Så dåligt och simpelt. Livet rullar på. Här har det blivit vinter som du kanske har sett på mitt facebook inlägg häromdagen? Jag är hemma på lunch. Jobbar till kl 15 i dag. Sköt om dig. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika