onsdag 6 september 2017

Regn och åter regn...!

God middag på er!

Regnet vräker ner och det finns ingenting jag tröttnar på så fort..som just regn!
Men är kanske inte så mycket annat att vänta nu när hösten är på väg..Eller? Jo jag hoppas på flera soliga dagar med hög klar luft och löven som skiftar i vackra färger!!

Som ni redan vet, så springer jag ju varannan dag, och ibland går det jättebra och ibland är det så trögt!
Men vet ni vad det bästa är...jo det är när jag kommer hem och fixar frukosten..
Som jag skrivit tidigare, kaffet smakar som bäst just efter en löptur!


I måndags eftermiddag var Josefine och jag hos min faster. Hon har legat på lasarettet i en vecka för både kraftig hjärtsvikt och en propp i lungan. Men jag tyckte att hon var riktigt pigg när vi var där, och det känns skönt!

Jag har som vanligt träffat både Liselotte och Lisa, men förutom det så var jag själv på Yerba i går...
 Hade med en bok och satt där i flera timmar och bara njöt!

På förmiddagen i dag, gick jag till Lejas..

Hade med samma bok som i går..och satt även där en stund.

Men nu är jag hemma igen och skall dammsuga och sedan laga middag!

Så mina vänner, nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika