söndag 24 september 2017

Firat födelsedag....!!!

Go kväll på er!

Alltså måste börja med vädret! I dag har det varit +18 c helt otroligt!
Annars har vädret väl varit ganska bra!

Hur som helst..vi går tillbaka till torsdagen!

För se då var det ingen vanlig dag..nej för det var bloggerskans födelsedag!!

Är helt överväldigad över alla samtal..sms..hälsningar på fb, kort...besök och presenter!

Kan säga att jag firat i tre dagar, för det började på onsdagen med att Ann-Louise kom hit..

 Älskar luktärtor..så det fick jag tillsammans med massor av andra saker....

Så var det då min dag....

Som ni ser fick jag en hel del....


 Josefine kom med en ljuvlig bukett....

Hade en underbar födelsedag!!

Fredagen åkte jag till Torp, dit lilla mamma kom med bussen. Handlade och vi fikade.

På kvällen kom sedan Josefine och Yohanna med respektive...
 Jag bjöd på tacos bl a...
 Fick precis det jag önskade mig...så jag niger och tackar igen..och även så klart för en så mysig kväll!!
Måste bara visa..dessa fantastiska rosor som jag fick av Jane...

I går var så mor och jag på Överby...och i dag har vi varit på Snäckan innan lilla mamma åkte hem.

Jag har varit på Torp och träffat Susanne...fikade gjorde vi på EH..och som vanligt var det en så trevlig fika..och tiden?? Ja var tar den vägen?!

När jag sedan kom hem..kom Lisa hit på fika.

Men nu mina vänner..önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att bli så ihågkommen och firad :) Fantastiskt fina blommor. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika