onsdag 12 april 2017

Firat Josefine...Mysig helg...och snart Påsk...!!

God förmiddag på er!

Tänk då är det snart påsk! Undrar hur ni firar och om ni firar?
För mig är inte påsken så viktig, trots att det är flera helgdagar än vid jul.
Men jag är en jul människa!!

Pyntar jag då ngt nu vid påsk? Nej inte speciellt..har bara lite framme.

Men åter till den 8:e april och Josefines födelsedag!

00.00 knackade jag på deras dörr..sjöng för fulla muggar och hurrade! Med mig hade jag blommor, paket och en liten miniprinsesstårta som jag hade gjort!

Vi fikade där på natten och hade en mysig stund tillsammans! Det bästa av allt var att Josefine inte hade anat att jag skulle komma!

Sen på lördag förmiddag var Lisa och jag på Yerba och fikade..vi hann även med en sväng till Thn.

Lördag kväll samlades vi så allihop på Harry´s för att fira Josefine! Var så trevligt och jag åt så gott!

Söndagen var Lisa här på frukost, sedan åkte vi till Torp och avslutade med middag på IKEA.

Måndag tvättade jag och regnet vräkte ner..men tänk vid luch klarnade det upp och blev sol..även om det blåste!
Åkte till Ann-Louise och vi satt ute hela dagen...dock i lä som ni säkert förstod!

I går förmiddag var Liselott här på fika...var ju sol även i går..men blåst! Satt på balkongen och åt middag...så ljuvligt!

På eftermiddagen var T här..han hjälpte mig att vända fönstren så jag äntligen fick putsat dom...sedan hjälpte han mig även med att bära ner symaskinen som stått i hallen..i källaren. Skall köpa en sittbänk och ha där ist!

Kvällen bakade jag rosenbröd.

Vad händer då i dag?
Jo jag skall hämta Josefine om en stund och så skall vi åka till Torp.

Men nu mina vänner, önskar jag er alla En Glad Påsk och en ljuvlig helg!!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika