lördag 1 april 2017

Att träffa familjen och goda vänner...Bleka slingor....och Demat...!!

God eftermiddag på er!

Nu skriver jag detta inlägg från min "nya" dator...så får vi se hur det går!!

Det har snart gått en vecka sedan jag sist var här..igen! Så vad har då hänt??

Jag har tvättat, Liselott har varit här på fika..jag har fikat hos Jane, och så har jag varit hos frissan och blekt slingor! Härlig att vara blond igen..för blondiner har ju roligare, eller???

Det var måndagen och tisdagen det!

I onsdags morse var jag hos lilla faster. Hon var ganska pigg. Med betoning på ganska!
 Därifrån och hem till Ann-Louise.
Heldag där som vanligt! på hemvägen stannade jag till och tvättade bilen. Kvällen var jag hos Lisa.

I torsdags var jag och bytte till sommardäck! Så skönt att få det gjort! Därifrån åkte jag till Torp, och dit kom även Lisa så vi tog en fika.

Mötte sedan upp Anki vid bussen, och så åkte vi vidare till Två Fröknar. vi gick och kikade lite och sedan blev jag bjuden på middag och efterrätt. Vi satt och pratade i ett par timmar och hade en så mysig eftermiddag! Niger och Tackar igen!!

Lämnade sedan av Anki vid bussen och jag åkte vidare till Josefine. Hämtade henne och hennes sommardäck och så åkte vi dit där hon köpte sin bil. Lämnade däcken och även tillbaka bilen, som inte gick att göra någonting åt.

Så nu är hon utan bil igen. Snacka om otur med bilar!!
Efteråt var vi på Torp och fikade.

I går var jag på City Gross och demade...bl a Kullamust och tunnbröds chips.

På hemvägen stannade jag till hos Yohanna, och träffade hennes tjej för första gången! Hon var jättetrevlig! Blev även bjuden på kaffe!

I dag är en riktig slappar dag. Tittat på skidor och nu konståkning, varvat med städning!

Ja mina vänner så har min vecka sett ut!

Kanske även skall nämna lite om vädret...mest grått, blåst och en del regn.

Men nu önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig lördag!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika