onsdag 1 februari 2017

En hel vecka..har gått...!!

Hej på er!

Jaha då har en hel vecka gått sedan sist, och vi har vänt blad till 1:a februari!!

Vädret behöver jag inte prata om..för det är som den senaste tiden! 50 nyanser av grått!

Då skall vi se, vad jag har gjort!!

I onsdags var jag på Ica Jätten och demade. Tyvärr hade dom varorna jag skulle använda inte kommit så det blev en liten improvisation!
Josefine köpte sig en bil, och tänk så skönt för henne att nu ha bil igen!

Torsdagen var det så dags för kusten! Åkte en annan väg mot vad jag brukar, för det är alltid kul att variera sig lite!
Målet var ändå att åka till lilla mamma.

Fredagen demade jag på Ica Skeppet. Som jag sagt tidigare deras personal och även Jättens personal är helt fantastiska!
Tyvärr gick tiden ganska långsamt eftersom det inte var några direkt som smakade på det vegetariska!

Lördagen fikade mor och jag på Hamnbageriet, och sedan gjorde vi lite ärenden. Vi åt och drack gott på kvällen!

När jag sedan vaknade på söndagen kände jag mig lite förkyld och gör så fortfarande. Jag har ju frusit när jag har demat så det är väl en bidragande orsak!
Efter frukosten tittade vi lite på skidor..
Jag åkte sedan hem på eftermiddagen. Men då var vädret lite annorlunda!! Snöade och regnade!
På kvällen var Lisa här.

I måndags var det en heldag hos Ann-Louise. När jag kom dit gick vi först en promenad, och sedan kan jag säga att det smakade ljuvligt med kaffe och varm macka! Hon är suverän på matlagning! Allting är sååå gott!!

Stannade till hos Josefine på hemvägen, och sedan köpte jag en ny dammsugare!! Den är fantastisk..och låter nästan ingenting!!
Har sedan hämtat och fått alla kort och förstoringar från Josefine och Niklas bröllop! Så vackra och fina!!

I går var det så en riktig mysdag!
Blev hämtad av Yohanna på förmiddagen och så åkte vi till Överby. Fikade tittade lite i affärer, jag var även på smarteyes och tittade på nya bågar!
Yohanna plockade ut ett par som hon tyckte var fina så det blir nog dom!
När jag kom hem tvättade jag, och sedan var hos Lisa.

Så var det då dagen i dag!

Jane har varit här på fika, och nu tittar jag lite på skidor.
Skall strax ta tag i och börja måla en av garderoberna invändigt...

Så mina vänner, jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag..och som ni förstår fungerar det fortfarande inte att föra över bilder!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej Annika! Det var längesen,har inte bloggat mycket alls det sista ej heller kollat bloggar! Vad kul att dema,det gjorde jag för många år sen i olika affärer,oj så kul...minnen❤ Du har njutit lite annat också som sig bör.Jag ska in i duschen o sen ska jag åka till jobbet för första gången på tremånader❤ Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika