onsdag 4 januari 2017

Älskade Yohanna..!!!!

Klockan 04.22 den 4 januari 1986, då föddes du min förstfödda!

Kvällen den 3.e när vi var på väg till BB, var det så mycket snö! Kändes lite overkligt att jag skulle föda barn, efter så många års kämpande!!

Men så föddes du då, min Älskade Yohanna och Lyckan var total!

Sedan har du vuxit upp till en fantastisk kvinna!
Vacker, social, empatisk, ödmjuk, duktig...ja du listan kan göras hur lång som helst!!

Men vet DU vad? Jo det bästa av allt, är att just jag har fått förmånen att vara din mamma!



Vackraste..Jag Älskar Dig av hela mitt hjärta!!!

Önskar dig en underbar födelsedag!! Puss och Kram/Mamma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika