fredag 30 december 2016

2016...!!!!!

Go kväll!

Mulet. grått och blåsigt...så är vädret här! Så trist!! Vill ha lite snö och kallt, så blir det lite ljusare!

I onsdags demade jag Kullamust på Ica Jätten i Trollhättan. Mycket att göra och det är en så trevlig butik, men fantastisk personal!

I går var jag på gofika hos Liselott och på eftermiddagen var Josefine och jag på Torp.

I dag har jag demat på Hemköp, Stora Höga. Nyöppnad fin butik och jättetrevlig personal! Men lite kunder..eller rättare sagt lite kunder som "vågade" smaka! Demade oliver, tapenade osv...en del tyckte att det såg gott ut, men ville/vågade ändå inte smaka!!
Säger då det!

Tänk..då är det årets sista dag i morgon...hur är det möjligt? Att ett helt år redan passerat igen?

Så vad har då hänt under 2016???

Massor så klart och här kommer nu de största händelserna!

Absolut störst var ju....

 Josefines och Niklas fantastiska bröllop!!! Så vackert och vilken vackert par!!!

I början av året närmare den 4:e Januari fyllde Älskade Yohanna 30 år!!

 Sen var jag med om en fantastisk händelse!! Jag fick förmånen att komma till F7 Såtenäs, och där flyga Herkules!!!!
Bland det häftigaste som jag varit med om!

 Sen ännu en otrolig sak...och det var att få se Yohanna hoppa fallskärm! Så imponerad...att hon vågade! Det hade jag aldrig gjort..är sååå höjdrädd!!

Sen var det dags för mig att fylla jämt!!!

Fick en fantastisk present av mina döttrar, så nu i december var vi en helg i Stockholm!!


Sen har det ju hänt massor av andra saker givetvis! Jag har bytt bil...lilla mamma flyttade i januari till en mindre lägenhet.
Har sedan givetvis träffat alla mina goda vänner och haft såå många gofikor!!

Men nu mina vänner, så önskar jag er alla....

och jag hoppas att....
Blir ett fantastiskt år!!

Så jag niger och säger..adjö 2016 och Välkomnar 2017!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År önskar jag dig, om än några dagar sent. Mysig julafton ni hade. Va häftigt att dina döttrar ska på Adele i London. Det blir nog en häftig upplevelse.
    Härligt år du hade 2016. Många fina minnen. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika