onsdag 2 november 2016

November...och....Röntgas igen.....!!!

Hej där!

Har ni det bra?? Kanske att just du har det lite kallare..och framför allt snö!

Här var det lite kallare i morse, men ljuvligt..solen har faktiskt visat sig lite!

Ja mina vänner då var vi inne i November..och om några veckor är det 1:a advent! Helt otroligt så fort Sept-Okt gått!!!

I går var jag hos Liselott på "gofika", när jag var på väg dit...såg jag dessa...

 Någon som hade tagit sig tid, att sätta upp dessa ballonger!! På dom vita var det röda hjärtan fastsatta! Måste säga att dom förgyllde min promenad!!

På eftermiddagen var Josefine och jag en sväng på Torp.och på kvällen var jag hos Lisa.

i morse tog jag det så lugnt!! Städade och tvättade golven och efter det tog jag en löptur. Kan ni tänka er!! I dag hade jag mössa på mig..jag som hatar att ha någonting på huvudet..och jag passar inte alls i varken mössa, keps eller hatt! Men var ju "bara" +2c så därför hade jag ändå en mössa på!

Jag har ju väntat på lite besked från min läkare om vad som skall hända med min höft?
Så idag kom det ett brev...blir röntgen igen!!
Ja ja..får väl se hur det ser ut nu.
Tycker inte att jag har gjort annat än röntgas under de senaste åren!!

 Så bra...att det är dropp in!!!

Ikv skall jag till Lisa igen.

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt härlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja visst är det en mysig tid framöver nu med advent o sen jul! Får du röntga ofta din höft? Ja alltid är det nåt Annika! Ja dessa morfintabletter,är väl bra om man tål det!De nya är oxå morfin men tål dom bättre tydligen.Mysigt med gofika;) kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika