lördag 29 oktober 2016

Ställa tillbaka klockan...Göksäter...och Ullared...!!!

Go kväll på er!! Ja så var det dags igen!! För att göra detta!!

Vilka ljuvliga dagar vi haft! Även om det har blåst, så har solen visat sig!

I torsdags var en slapparmorgon! Sprang en längre tur än vanligt och det var så skönt!
Sen vid lunchtid åkte jag till Två fröknar där Agneta mötte upp.
Var så längesedan vi sågs så några timmar gick så fort!!

Nu är det verkligen höst.....


 De flesta träden börjar nu att få en rostbrun färg..är väl bara en tidsfråga innan alla löv är borta!

I går morse åkte jag till Karin, och så åkte vi vidare till Göksäter, handlade inte någonting speciellt, men så trevligt med en utflykt!
Jag blev bjuden på fika, så Tackar igen för den!
 På eftermiddagen var Josefine och jag på Torp och kvällen tillbringade jag hos T.

Då var det lördag!
Blev hämtad av Yohanna strax innan 07.00 och så åkte vi till ....

 Vi förstod när vi kom fram att det varit kö...eftersom det var avspärrat, så vi fick gå en omväg..men ingen kö in. När vi väl var inne...så var det massor av människor!!
Men det hade vi räknat med...så vi tog det lugnt!! Fikade och gick i lugn och ro!
När vi gick ut..tyckte vi att det var lite folk inne...vad berodde det på??
Jo entrédörren var stängd och det stod lååång kö på utsidan!!

Handlade jag då någonting?? Nej, faktiskt ingenting speciellt! Eller jo en taklampa till hallen...som jag måste gå iväg på måndag förmiddag till en lampaffär med...tror att jag måste byta kontakt...

Vi funderade på att äta på Ullared men var så mycket folk, så vi stannade på hemvägen ist!!

Haft en så mysigt dag!! Så Tack Älskade Yohanna för den!!!

Nu skall jag strax gå ner i förrådet, måste göra i ordning där..vad som skall slängas och inte!! För vi får hit en container på måndag!!

Så nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt mysig lördag...och du...glöm inte!!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika