onsdag 13 juli 2016

Fler Bröllopsbilder....!!!

God eftermiddag...denna höstdag!
Mulet, grått, blåst..och till det kan vi lägga regn! Nä nä jag vet att det inte är höst, men i dag känns det nästan så!

Började dagen med en löptur...sedan hem till Liselott på fika.

När jag sedan kom hem, har jag bakat en drömtårta och en mjuk pepparkaka. Så nu luktar det jul i mitt hem...haha
Senare kommer Lisa hit.

Bröllopsbilder var det ju..jag har ju så många, men gjorde collage, så ni som följer mig på Fb och Ig..har redan sett dom.

 Vackraste brudparet....
Vackraste toastmastern....

Önskar er alla en fortsatt mysig dag!!
Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Har jag kommenterat här tro? Det blir snurrigt ibland för mig med Instagram också. Men du vet vad jag tycker, dom är helt bedårande allihop!
    Och ja, vad har hänt med väderleken, jag är faktiskt utless, det suger det här med att det är så trist väder, kallt också. Och så ständigt regnet som liksom hänger över.....nej, gillar det inte alls. Just nu blåser det i alla fall inte. Ja, ja, det är inte mycket man kan göra åt det. Man får förhålla sig.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika