lördag 30 april 2016

" För jag har bara..regn hos mig..."!!!

God eftermiddag denna Valborgsmässoafton!

Regnet vräker ner och jag kan säga att det är så skönt att vara inne! Tydligen skall vi här i Bohuslän bl a få massor av regn detta dygnet!
Men kan säga att det är vindstilla ( ännu så länge) och luften är så skön!

I dag har jag varit hos Liselott på fika. Så trevligt. Även Mary kom dit en sväng.

Annars är det lugnt..kan behöva sådana dagar också ibland!

I går morse åkte jag till Sollebrunn, för jag skulle "dema" ost på Ica där.
Fantastiskt trevlig personal även om det var lite kunder. Eller med mina mått mätt, lite kunder!
Personalen var verkligen som en stor familj! Alla hjälptes åt, och mitt mottagande var fantastiskt!

Jobbade 10-18 och när jag sedan kom hem, var det bara in med mina saker...bytte om och sedan hem till T.
Han hade gjort mackor och fixat kaffe, så det vara bara att sätta sig till dukat bord! Så tacksam för det!

Men nu mina vänner, så önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig Valborgsmässoafton!! Njut och ha det bra!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika