söndag 17 april 2016

Fika mys...och "demo"...!!

God eftermiddag denna stundom mulna och soliga dag!
Vädret kan inte riktigt bestämma sig!
Annars har vi haft mulet och kallt dom senaste dagarna!! Längtar så mycket efter sol och värme!!

Hur fort går inte tiden då..flera dagar sedan jag bloggade..vad är det som händer!? Att det skall vara så svårt att få till några rader!

Hur som helst...
I torsdags var Liselott här på fika. Hade gjort blåbärspaj...
Sen hämtad Josefine mig så åkte vi till Trollhättan..började med fika på...

 Det är alltid så mysigt att ses! Blev bjuden så Tackar för det!
 Efter fikat var vi på Överby en sväng.

I fredags var det så åter dags för Överby. Stod på Coop forum och "demade" Cantadou ost.
Mycket folk och alltid lika trevligt!
Jag förstår att en del är väldigt ensamma och kanske är jag då den enda som dom pratar med på hela dagen!
Är bara lite synd..för jag har ju inte den tiden att stå och lyssna på allting dom vill berätta!

På kvällen var sedan Lisa här.

I går var det då meningen att Yohanna skulle hoppat fallskärm...men hon vaknade mitt i natten..och mådde inte bra..typ matförgiftning..eller magsjuka i en dag.
Som tur är mår hon bra i dag!

M-L och jag åkte en sväng till Torp, och jag passade även på att handla lite åt Yohanna.

 Köpte även årets Majblomma!

I morse var jag på frukost hos Lisa, och därifrån åkte jag sedan till Trollhättan och Susanne.
Är alltid lika mysigt att ses, och vi har som jag alltid skriver..massor att prata om! Blev bjuden på en ljuvlig ananaspaj!

Men nu skall jag strax gå och fixa middag...så mina vänner..jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig söndag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Å idag blåser det ännu mer och är ännu vidrigare väder! Blåste igår så jag fick ont i öronen idag....Finns inget mer att säga om det, vi får bara vänta och vänta, men det har inte varit många soliga dagar i år.
    Ja, vart tiden tar vägen, det har man liksom ingen aning om!
    Det låter kul med ditt demande!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika