onsdag 17 februari 2016

Känslan av lite...lite vår...!!

Go kväll på er!

I måndags när jag var på väg ut på stan...gick jag genom Hasselbacken....

 Kändes som en vårdag...el kanske inte riktigt.
 Fast vintergäck och snödroppar blommar....
 Dålig bild..men det är snödroppar..fniss..

I går började jag rensa skåp och garderober..och det har jag fortsatt med i dag också. Målet är nu källarförrådet någon dag..och rensa massor igen!!
Jag kommer inte in i det..och gör jag det..får jag backa ut.
Egentligen skulle jag vilja ta alla lådorna och köra till tippen utan att titta vad det är i dom!! Men det kan jag ju inte..eftersom jag vet, vad det är i en del!

Rensade inte bara i går..utan fikade med Ann-Louise på EH..och i går kväll var jag hemma hos Lisa.

I dag har jag fikat med M-L på Lejas och efter det hämtade jag Yohanna så var vi på Torp en sväng.

Förkylningen då??
Jo är nästan helt frisk. Bara lite lite tät i näsan. Eller det kanske inte är förkylning utan allergi?! Tja inte vet jag!

Men nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

5 kommentarer:

  1. Åååå våren känns långt borta, men ljuset och solen börjar sakteliga komma tillbaka och det tycker jag om, mycket! Vad roligt att få gå på bröllop och inte minst sin dotters :) Det blir en dag att minnas. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  2. Vet du, jag har sällan haft så mycket energi som nu när jag inte orkar göra något!!! Jag bara hostar och hostar och tänker att det och det skall bli roligt att greja med, men inte att jag orkar sätta igång nu! Du är duktig som tar tag i sakerna!
    Hasselbacken, det är så fint namn och ligger så fint i din stad och tänk att du bor så nära! Och att våren är på väg bland blommorna på marken!
    Ha det, kramar

    SvaraRadera
  3. Vår känslorna är så sköna, de kan sägas i ord och bild men även i tystnad.
    Veckan vårligt på något vis men idag är det vinter väder.
    Snön faller med stora snöflingor som tefat.
    Må väl / Eva

    SvaraRadera
  4. Ja våren gick snabbt över till vinterväder igen du Annika!! Har du smittat mig gumman? Hihihihi,har också blivit lite sjuk,halsont o feber... Ska rensa kläder här men orkar inte idag tror jag:)Kram Gunilla ♥

    SvaraRadera
  5. Än har vi ingen riktig vår...och mer snö är på väg hit. Hörde att södra delarna av landet också har fått snö...så än dröjer nog våren ett tag till !
    Önskar dej en fin helg, med eller utan mello ;))
    Kramis bia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika