måndag 4 januari 2016

GRATTIS Älskade Yohanna!!!!!





I dag är det din dag Yohanna!!

Tänk att du fyller 30 år, och jag frågar mig varje gång när jag ser dig...var tog tiden vägen??

Nyss var du ju...

 En liten tös....

och i dag är du vuxen!

Jag tänker ofta tillbaka på, när jag fick beskedet att jag väntade dig..och Lyckan som då var total!!
Samtidigt var jag ju så rädd, att någonting skulle gå fel..eftersom vi hade fått kämpa så!

Men 4:e januari 04.22 föddes då den vackraste lilla dotter som man kan tänka sig!

Du skall veta Yohanna, att jag är den stoltaste mamman som finns...jag har fått se dig växa upp till den du är i dag...social, empatisk, rolig, ödmjuk...jag listan kan göras hur lång som helst!!

Men det viktigaste av allt....!!

Du skall veta, att jag är så tacksam över att just jag, har fått förmånen att vara din mamma!!

Yohanna jag önskar dig nu en fantastisk dag...och sist men inte minst!!

Jag Älskar Dig!!!

Puss och Kram/Mamma

3 kommentarer:

  1. Åååå, så fint skrivet! Ja, jag vet ju att är det någon som verkligen älskar sina döttrar hela vägen till månen och tillbaka så är det ju du! Det säger säkert dom flesta mammor, men VET verkligen att du gör det. Och jag förstår dig! Ha en fantastisk dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. God fortsättning Annika :) o Grattis till 30 åringen <3r så fint skrivet det är kärlek det <3 ha det gott kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Såå vackert skrivit till sin älskade dotter ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika