fredag 18 september 2015

Höst....!!!

God morgon på er!
Sitter just nu i sängen, och lyssnar till vindens tjut utanför.
Har precis ätit frukost och tittar lite på Nyhetsmorgon.

När jag sedan har "masat" mej upp och fixat till mej, så skall jag åka hem till Karin. På hemvägen blir det Torp och handla lite.
Ni vet..det är ju fredag, så här blir det tacos i kväll!
Kanske ni är flera som just skall äta det i dag!?

I eftermiddag skall jag hem till Josefine och Niklas på en fika. Så mysigt! Var ett tag sedan jag var hemma hos dom! Var ju intensivt ett tag, eftersom jag bodde där i 14 dagar, som ni vet!

Men tänk...nu har 6 veckor redan gått, och om en vecka flyttar jag hem igen!
Skall bli underbart!! Bara detta att öppna garderoben och ta ut kläder, eller öppna badrummsskåpet och ta fram sminket. I stället för att rota runt i resväskorna! Fast detta "vagabondliv" har gått fantastiskt bra!!

I kväll blir det som sagt tacos och kanske någon bra film.

Kan ju även nämna lite om gårdagen!

Jag var vägen om lägenheten. Där sattes taket i badrummet, och väggarna i hallen var spacklade. 

Var sedan på Lejas och tog en kopp kaffe med Lisbeth.
På eftermiddagen gick jag till Blomsterkroken och...


Njöt av kaffet och...


En riktigt mysig bok. Kanske man skulle göra så..att bara spara 100 omistliga ting!
Tänk så lätt allting skulle bli, och så lite saker man skulle ha! Verkligen någonting att fundera på..fniss

I går kväll var jag hos Pia. När jag gick hem därifrån öppnade sig himlen. Blöt? Ja, kände mej som "en dränkt katt" när jag kom hem!

Men nu mina vänner, skall jag strax ta tag i denna dag!
Så jag önskar er alla, en underbar dag!


Var rädda om er och varandra! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Dina dagar låter så himla härliga ! Skönt att det snart är klart så du kan flytta hem .Ha en skön och härlig helg fina du .Kram Rita

    SvaraRadera
  2. ja nu har hösten kommit....hade min loppis öppen en timme idag...såg fint ut ute...men så kom det en skur och jag fick stänga !!!....eftersom jag har saker utanför boden och inge tak där...tråkigt !
    Men efter regn kommer sol ;))
    Kram bia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika