torsdag 21 maj 2015

Tandläkaren....och lite sol....!!!

Hej på er!!

Tänk i dag har solen visat sig...skönt där det varit lä...annars blåsigt!

Efter frukosten i morse..gick jag till tandläkaren. Fick mycket beröm för mina tänder..vilket alltid är roligt! Hade lite tandsten som togs bort..och summan av besöket...slutade på nästan 1100 kronor.
Säger då det...är inte billigt att gå till tandläkaren!
Men skönt när det är gjort!

Gick sedan hem en sväng..innan det var dags att gå till Yerba..och ha en mys fika med Yohanna. Vi möttes på stan så vi hade sällskap dit..och tänk vi kunde sitta ute!

 Åt en så god..tja typ kladdkaka...med mjölkchoklad...mmm. Var faktiskt värt en "lakost tablett" för att kunna äta den!

Efter fikat, var det dags för lunch på IKEA..så gott och mysigt!! Ja kanske inte IKEA..eller jo..men sällskapet är alltid trevligt!

Hem..blev hämtad av T, så tog vi en kopp på Lejas!

När jag sedan kom hem igen...så städade jag..härligt när man dammat, tvättat golven och även plockat bort lite saker!!

Ju äldre jag blir...desto mindre saker vill jag ha framme! Skulle egentligen kunna plocka bort alla prydnadssaker..men då blir det väldigt sterilt!

Nu har jag slappat en stund i soffan..och jag skall strax fixa en macka..så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika