söndag 17 maj 2015

Lilla mamma hänger med...och trött på vädret!!!

God eftermiddag..eller skall jag säga kväll?!
Nej säger eftermiddag eftersom solen skiner! För övrigt har jag bara ett ord att säga om vädret!! Det är BLÅSER!!!

I går efter frukost, gick lilla mamma och jag ut på stan. Skulle vara Stor Vårmarknad på torget!
Jag trodde nästan att jag kommit fel..för av denna Stora Vårmarknad, var det nästan ingenting. Fanns några få stånd, och där såldes bl a kläder.
Säger då det...så tråkigt!

Vi skulle givetvis ta en fika...gick till Yerba så mamma fick se hur fint där blivit! Fika där?? Nej..fanns nästan ingenting..så det blev Lejas...


 Efter god fika, åkte vi till Torp. När vi sedan kom hem igen..åt vi middag och sedan drack vi ett glas...

 Gäller att njuta av stunderna...!!

Innan mamma åkte hem i dag..gjorde vi som alltid..fikade på Snäckan och sedan till BlomsterLandet.

Ibland slår mej tanken..lilla mamma blir 83 år i augusti..att hon hänger med på allt. Tycker det är roligt att hitta på saker och ting..ingenting är omöjligt! Sen att hon har mycket besvär med sin rygg..förstår jag..eftersom hon har en svår skolios!

Nu har Pia precis varit här på fika...och jag har satt mej i soffan en stund.

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika