onsdag 22 april 2015

En underbar morgon...!!!!

Hej på er!!

Nu börjar jag nästan bli bortskämd..med att ha ett underbart väder!! Sol från en klarblå himmel, men i dag blåser det lite mer än det gjort dom andra dagarna!!

I går morse, tvättade jag. Gick sedan ut på stan, mötte upp M-L så gick vi till E H..satt ett par timmar i solen och bara njöt!
På eftermiddagen kom Liselott på fika, vi satt på balkongen..men då var det lite "gassigt" eftersom det var vindstilla. Men underbart ändå..givetvis!!

I morse vaknade jag tidig, åt frukost..packade sedan fikakorgen..med macka och kaka..och åkte iväg.

 Vilken morgon...och vilken utsikt över Uddevalla bron...

 Doften av nytjärad båt...slog emot mej där jag satt....
 Tänk, om några ett par månader då kan man bada...( ja inte jag då..eftersom jag skall ha minst +30c i vattnet, för att inte frysa ihjäl...)
 Solen speglade sig så fint i vattnet...
 En av muggarna från Rhodos, var jag ju bara tvungen att ta med....
 Sen har maskrosor alltid fascinerat mej..ja kanske inte själva blomman, men deras växtsätt! Som här var det bara ett kalt berg..och i en liten liten skreva växte denna...otroligt!!

 Ja som ni säkert förstår, så satt jag här ett par timmar och njöt av både matsäck och utsikten!!

När jag kom hem, gick jag bara in med korgen, sen gick jag ut på stan och träffade M-L en snabbis.
Sen har jag ätit middag på balkongen och just nu slappar jag bara.

Så mina vänner, jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Underbart vackra bilder
    Ha en fin kväll
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Härligt ! Picnic har det inte hunnits med än här men väl en lunch på uteplatsen på jobbet alltid något . Njut kvällen. Kram B

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen en underbar tid nu!
    Kram/maria

    SvaraRadera
  4. Hej Annika! så mysigt att ta fikat med sig ut :) och vilken utsikt wow!! jag njuter för fulla muggar o i kväll har vi fikat afternoon tea på condeco så mysigt..natti natti o ha en fin Torsdag <kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika