torsdag 12 februari 2015

Fantastiska bullar ...och " Fifty Shades of Grey ...!!!!"

Go kväll!!

Ännu en grå dag till ända! Menar vädret alltså! För som vanligt häråt är det grått, och nu finns det ingen snö kvar!
Nu vill jag faktiskt inte heller ha ngn mer, snö alltså!

Efter frukosten i morse, gick jag ut på stan, mötte upp M-L och så gick vi till Espresso House.
Sen hem åt middag, och efter det hämtade jag Josefine.

Kan ni tänka er, denna underbara dotter hade bakat bullar till sin mamma! Hon hade bakat likadana vid Lucia. och jag måst säga som Lisa sa " Nu vill jag aldrig mer äta vanliga lussekatter "!

Skall sanningen fram...så har jag faktiskt tjatat på henne, att jag ville ha sådana bullar igen...!!
Så för att slippa tjatet antar jag, så kom hon med, dessa idag....

 Lika goda som vanligt..mmmmm


Måste ju sen, göra lite reklam....
 Vad jag har väntat på denna film!! Så på söndag kväll, skall Josefine och jag gå på bio och se den!!

Nu mina vänner skall jag titta lite på tv, så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika