tisdag 6 januari 2015

Äntligen...och uppsägning av internet..!!!!!!

Go kväll på er!!

Alltså detta internet som inte fungerar!! Så nu har jag sagt upp det!!
Jag har försökt hela eftermiddagen att komma ut på nätet, men icke! Så jag är så glad att jag bara har några dagar kvar, med detta bredbandsbolag!!

Vad jag skall ha sedan har jag ingen aning om!! Funderar på en iPad och mobilt bredband till det!!
Får nog bli så!!

Idag har det varit en grå och mulen dag! Regnet eller snön har riktigt hängt i luften. Ingen snö, men däremot kom regnet!

På förmiddagen åkte M-L och jag till Torp. Fikade och handlade lite mat. Sen till IKEA där vi åt middag.

Hem, tog bort julgranen och japp...slog sönder två kulor givetvis!! Men nu är granen på vinden, och nu är alla julsaker borta!!

Blev sedan upphämtad av T, så blev det Torp igen. Givetvis blev det även en fika!

Igår kom då det brev jag väntat på ett tag....

 Hoppas att det hjälper...iaf lite!

Nu mina vänner skall jag titta på tv och bara ha det gott! Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Revolution i din nätvärld! Vi väntar ju så på vår fiberkabel som nog kommer att bli klar det här halvåret, dvs nån gång till sommaren, förhoppningsvis och då hoppas jag att det flyter på bra. Man är liksom beroende.
    Du fick ditt besked, så skönt, och i din egen stad! Bra.
    Granen kvar här. Men snart ska den bort.
    Vi hörs, kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika