söndag 28 december 2014

Kallt och glashalt...!!!

Go kväll mina vänner!!

Dagar och nätter är kalla här! Pendlar mellan -8c upp till -12c. Är kallt för att vara här. Sen är det verkligen glashalt!! Känt mej som Bambi på hal is när jag varit ute!
Försökte skrapa mina bilrutor igår, men fick bara bort ytskiktet...som var som pansar!!

Vad har vi då hittat på dessa dagar???

Jo annandagen åkte mor och jag till Torp. Fikade och tittade lite på rean. Var ingenting som lockade. Kändes som om dom i flera butiker tagit fram gamla plagg!!

I går var vi på Överby. Fikade och tittade även där på rean. Kan ni tänka er...att gardinen som jag suktat efter på Indiska, var det halva priset på!! Whoooohoo!!
Sen hem och åt middag, efter det hämtade vi Josefine och så var vi på Torp en sväng. Fikade givetvis, så mysigt!!

I morse efter frukosten, gick jag och hämtade lilla mammas bil. Var som sagt halt och jag var rädd att hon skall ramla.
Sen åkte hon hem.

Anki varit här på förmiddagen på fika och nu på em var M-l här.

Ja mina vänner, det var Julen 2014. Tänk så fort det går, och snart är det även ett Nytt År!
Då ligger hela året, som en oskriven bok framför oss, och det är bara Du som kan fylla bokens sidor!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej! o god fortsättning på Julen Annika <3 om jag inte redan skrivit det :) i bland läser man inlägg och kommenterar senare,bra om man minns hur man gjorde..hur som helst jätte fina klappar verkligen bra o fina saker <3 o vilken tur att just de gardinerna var på rean!! önskar dig en fin ny vecka mot Nyår..kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Kul när man hittar något man suktat efter, på rean! =)
    Kallt här med... brrr... gillar egentligen inte vintern ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika