söndag 14 september 2014

Val 2014.....

Go kväll!

Ja då har valstugorna stängt! Skall bli intressant att se vilken regering vi får efter detta!

Jag har givetvis röstat,gjorde det den dagen man fick börja att förtidsrösta! Jag har ibland inte röstat alls, eller röstat blankt! Men ju äldre jag blivit..har jag givetvis insett att man måste rösta!!

Ja nog om valet!

Har varit en fin dag även idag. Sol och blåst!

Var ute på en löptur i morse, och efter det god frukost med lilla mamma!
Sen åkte vi till Snäckan, och tog en fika innan hon åkte hem....

 Satt ute en stund och njöt av solen...

 Efter att mamma åkt hem, hämtade jag Josefine och så åkte vi till Torp. Gick till Briggen där Yohanna och Lina väntade. Hade en så mysig fika!

Sen har jag bakat tårtbottnar och bröd. Skönt när det är gjort!

Nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll! Själv skall jag fortsätta att titta på valet!!

Tillägnar båda mina döttrar dessa ord....

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika