måndag 22 september 2014

Firat i flera dagar....!!!!!

Go kväll på er alla!!

Tänk, jag är så lyckligt lottat, som har en underbar familj och så många goda vänner!!
Niger och säger Tack!! Ni är fantastiska!!

För igår var ingen vanlig dag! Nej för se, det var bloggerskans födelsedag!!


 Lilla mamma och jag startade dagen med frukost i sängen!!! Så mysigt!!

 Sen var det en jämn ström hela dagen med gäster! Såå mysigt!!
 Jag gjorde två tårtor för säkerhets skull...

 Av Josefine och Niklas fick jag denna ljuvliga höstbukett....

 Av Yohanna och Lina dessa fantastiska rosor!!!!

 Sen fick jag lite smått och gott!! Tackar igen!!
Det var en nöjd och glad bloggerska i går kväll!

I morse var det dags för tvätt.
Sen gick jag ner på stan där M-l mötte upp, så gick vi till Yerba. Hem hämtade bilen, så åkte jag och hämtade upp Josefine, vi åkte en sväng till Torp. Passade på att ta en fika på Briggen.

Sen hem fixade fika, och så kom Lisa.
 Fick denna ljuvliga bukett av henne! Vi hade massor att prata om, har ju inte setts på ett par veckor. En mysig fika!

När hon sedan gick hem, drog jag på mej löparkläderna och så har jag sprungit en lång sväng!

Nu mina vänner, skall jag bara slappa innan det är dags för sängen!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!

"Glöm inte bort, att berätta för någon hur mycket DU tycker om/älskar vederbörande..och kom ihåg, somna el skiljs aldrig som ovänner!!!"

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Men du, är det säkert att du inte är bagare i grunden, för du milde vilka fina tårtor du kan göra. Hur GÖR du? Som ett proffs, nästan ännu bättre.

    Vilken dag du hade, det var du värd! Mysigt med alla som kom och gratulerade dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. så uppvaktad som Du blev. måste Du väl fyllt jämna år G R ET T I S
    FRÅN EN SOM IRRADE OMKRING HÄR PÅ BLOGGARNS. Jag väntar att kaffebryggaren skall bli klar.Måste bara fråga hade du själv gjort de fina tårtorna.
    Trevliga presenter, ha det så g ö t t
    önskar Hajan

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika