torsdag 11 september 2014

11 september 2001......

Sitter precis och tittar på ett tv-program, om det fruktansvärda som hände, när två av de fyra planen flög in i World Trade Centers tvillingtorn!
För mej är det fortfarande så overkligt att se...och sedan dessutom se när tornen rasar!!

Minns det som det var igår. Min familj och föräldrar var på Rhodos, och vi såg detta på tv. Innan jag fattade vad det var som hade hänt! Just då..önskade jag att jag hade varit hemma i Sverige. Nästa mål var ju Turkiet, och det ligger ju ganska nära Rhodos!!

Go kväll förresten!!

Skickar ett Stort Grattis till Josefine, och det fasta jobbet!!!!

Hoppas att ni haft en bra dag, och att solen har lyst även på er! Har ju varit en fantastisk dag, sol och varmt. Trodde knappt det i morse, eftersom det var så dimmigt!

Börjar med att skicka en tanke eller jag har haft dom hela dagen...till min goda vän! Hoppas verkligen att allting har gått bra!!

Började dagen med frukost som sig bör och en lång påtår! Just detta att ta påtåren när man ätit klart, är ngt speciellt!!

Hämtade sedan Yohanna så var vi på Torp och tog en fika. Var ett tag sedan vi sågs, och är alltid lika mysigt!!
Sen var M-l och jag på Lejas. Satt i solen och bara njöt!

Har även ätit middag och suttit och läst, på balkongen. Var ju som en sommardag!

Nu mina vänner, skall jag göra mej en macka och sedan kika lite på tv. Så  jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja, jag tänkte också på WTC igår, vi var ju också i Grekland då och jag förstod heller ingenting, fick ringa hem och fråga. Vi såg det på TV på en grekisk restaurang och det var dubbat.....det var så äckligt märkligt och mäktigt.....
    Ja, vilka dagar, dom är dom finaste på hela året när dom är så här, tycker jag. Idag blir det nog ut på sjön och läsa tidningen där!
    Igår var jag på en sån där stressshoppingdag, gjorde alla ärenden på en gång, det var varmt till slut!
    Ha det, storkramen

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika