fredag 1 augusti 2014

Matmarknad...såå mysigt!!

Go kväll!!

Vi har verkligen ett fortsatt blandat väder! Allt från regn, sol och blåst.

I går förmiddag mötte jag upp Liselott och så gick vi till Blomsterkroken.
Var ljuvligt väder när vi kom dit, så vi kunde sitta på bakgården....


 Lite kul..med olika möbler....

 När vi sedan gick därifrån, vräkte regnet ner!

Blev sedan hämtad av T, så vi var bl a och fikade.
Hem...och gick direkt hem till Pia, där jag blev bjuden på sallad och ett glas rosévin. Trevlig kväll, som alltid!

I morse gick jag upp vid 06.30, såg att det hade regnat, men tänkte..nu är det uppehåll. På med löparkläderna, och kom precis utanför huset när det kom några regnstänk. Ja ja..tänkte jag kan springa ändå..men kan säga att jag fick stå i skydd under ett träd...för det regnade rätt bra ett tag.
Sprang sedan en sväng...och då var det tack och lov...uppehåll.

Sen på förm, kom lilla mamma. Vi gick till Blomsterkroken och fikade...sedan blev det matmarknaden på torget! Så otroligt mysigt!!
Vi har även tagit en fika på Lejas, med Josefine och Niklas. Tack för ett trevligt sällskap!!


 Tyvärr...gör bilden inte verkligheten..rättvisa. Var så läckert med paellan...

 Nötter och torkad frukt...

 Godis.....


 Bakverk.....


 Sen var jag bara tvungen att äta en langos!! Tycker det är så gott! Men räcker ändå med en per år!

Nu mina vänner skall jag bara slappa resen av kvällen...så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!


Ja, mina döttrar...precis så var och är det!! Älskar er!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej hej Annika! tack för dina trogna kommentarer :) så här glad blir jag av dem :)))..Matmarknad låter spännande!!har missat dem när de varit här,många spännande rätter och andra smaker.kul med nåt nytt ibland..ha en fin kommande Söndag< kramiz Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika