söndag 17 augusti 2014

Firat mor...och resten av helgen...!!!

Go kväll på er!

Regnet vräker just nu ner..och det har åskat och blixtrat.

I morse åkte träningskläderna på..när jag gick ut genom dörren började det att dugga lite. Jag som hatar att springa i regn..tänkte..ja ja blir nog inte så farligt! Tja hade kommit bara en liten bit när det regnade ganska mycket! Så turen blev kortare än vad det var tänk...var så blöt när jag kom hem!

Efter frukost och lite fix, så kom Liselott hit på fika. Sedan har T och jag varit på IKEA kan säga...att vi var inte själva där...
Åkte sedan hem till Josefine och Niklas en sväng...sedan åkte vi alla fyra till Snäckan.

Nu kan jag säga,att jag är såå glad att vara inne..lyssnar på regnet utanför!

Hur har då helgen varit?

Åkte till kusten i fredags. Lilla mamma fyllde ju år. Sen kom Yohanna och Lina på fika..och på eftermiddagen kom Josefine och Niklas på middag. En så mysig dag, och lilla mamma var så nöjd och glad!

 

 Middagen var lika god som vanligt...
 Sen bland den bästa efterrätten som finns....torkad blandad frukt som kokas...denna smak..är så god! Till det en klick grädde...mmmm

Lördag morgon, bjöd på ett fantastiskt väder!! Inte ett moln....
 och varmt....
 Så frukosten åt vi ute..kanske sista gången vi sitter ute..just på frukosten..denna sommaren...

Jag frågade sen lilla mamma, om hon ville åka en tur till Smögen. Vilket hon gärna ville. Hon har inte varit där i sommar.

 När man kommer ner vid fiskhallen...ser man Hållö fyr...
 Vi var ganska tidiga, så det var inte så mycket folk. Det märks, att det inte är så många "sommargäster" kvar!
 Fika blev det ..på Skäret i solen!

Som ni ser...inte så många människor....

Sen när man lämnar bryggan, har man detta hus..som mina döttrar tyckte var så kul, när dom var små! Varför??
Jo,  dom två avlånga fönstren och gardinerna är målade!!

Åkte sedan hem till mor igen...vi åt middag och sedan var det dags för mej att åka hem!
I går kväll blev jag bjuden på bio av T. Första gången jag var i den nybyggda Biostaden. Det var jättefint. Men som vanligt, så lite folk. Hoppas verkligen att det kommer att gå bra, att driva detta!

Nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


1 kommentar:

  1. http://vindsromantik.blogspot.se/

    Hej Vännen
    Tack för alla fina bilder, jag njuter verkligen att se, jag har aldrig varit där, men, nu vet jag hur det ser ut :)

    Ha det gott
    Kramar
    /Margaretha

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika