lördag 21 juni 2014

Midsommardags fika....!!!

Hej på er, och god fortsättning på midsommarhelgen!!

Startade dagen med en löptur, så ljuvligt!
När jag sedan kom hem fixade jag lite, och åt frukost länge! Så mysigt!

Passade även på att göra tårtan, eftersom döttrar med respektive har varit här på eftermiddags fika!
Gjorde ingen jordgubbstårta, utan en med blåbär!!


 Jag har alltid tyckt att det är så kul att göra tårtor, och garnera dom....
 Var så kul när barnen var små, och dom önskade olika tårtor och motiv när dom fyllde år!
 Vi hade en mysig fika. Alltid lika kul att träffa mina nära!!
Tackar Josefine för hjälpen med fönstren ( hon vände dom åt mej, så att jag kunde putsa dom)!!
Tack även Niklas med slitet, med min dator!!

Plockade in några kvistar lavendel. Tycker det är så enkelt och fint...

 Det är kameran som ljuger...dom är inte blå, utan givetvis lila!!

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt härlig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. :) Vad trevligt det är att kika in till dig. Vad härligt att du ska åka utomlands tillsammans med dottern och vilken smarrig tårta du gjorde. Här snöade det lite lite på midsommarafton, regn och blåst. Men vi firade så gott vi kunde med traditionellt firande på hembygdsgården och god mat. I går var vi på bilbingo, högsta vinsten var 200.000 och det blev en ensam vinnare. Själv lyckades jag dela 2500 med 10 st andra :) Ha det gott. Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika