söndag 18 maj 2014

Tack för kläderna...och fira en födelsedag...!!!

Hej denna ljuvliga söndag!!

Just nu är det mulet..och regnet hänger i luften. Men det är varmt, +23c. Solen har visat sig en stor del av dagen!

Börjar med att Tacka Josefine för kläderna!! Hon gjorde en rensning bland sina kläder...och tänk där hittade "mamman" lite kläder. Fint när prislappen sitter kvar på plaggen...ha ha..

Som sagt vilket väder det varit idag. Fast nu är det kväll...när jag fortsätter skriva på detta inlägg, och det regnar!

Hur som helst, efter frukost och lite fix, åkte jag till Snäckan. Träffade M-l och satt och pratade lite.

Sen kom May-Britt, Anki och Lisbeth. Så vi firade M-B som fyller år idag!


Här sitter Anki och May-Britt och myser i solen. Där satt vi och hade det gott, i flera timmar! Alltid så trevligt att ses..!
Efter långfikan, gick vi en promenad i det underbara vädret...

 Massor av blåmusslor...men lite trist...för vattnet var såå smutsigt...

Sen åkte jag hem...åt middag på balkongen, och fixade även till min tavla...är så nöjd över den!

Har ju skrivit detta förut, med citronfjärilar. Tänk igår när jag var  på utflykt...!! Då hade vi en citronfjäril runt oss, hela tiden!

Nu ikv har jag varit hemma hos T en stund. Så jag har precis kommit hem.  
Mina vänner, jag önskar er alla....En riktigt God Natt, och jag hoppas att ni Sover Gott!!

Glöm Aldrig bort....somna aldrig som ovänner...för DU vet aldrig vad som kan hända! Utan viska i någons öra...precis innan DU skall somna...hur mycket DU Älskar/tycker om..honom/henne!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Mysigt ni hade det!
    Vi hörs.......Hell week har just börjat! Där skojade jag lite, men inte ändå!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! så trevligt o mysigt ni hade det..har du sett vädret framåt veckan?! sol o värme längtar redan.nu vräker nämligen regnet ner.har jobbat helg inkl i dag så i morgon pustar jag :) kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika