tisdag 27 maj 2014

Frissa besök...fika och BLÅST!!!!!

Go kväll denna BLÅSIGA, men soliga kväll!!!

Som det har Blåst, och fortfarande gör...och vinden är SÅÅ kall!!

Började dagen med ett besök hos frissan. Klippt mej och blekt slingor. Tänk, att jag skall känna mej så mycket fräschare med dessa blonda slingor!!

När jag sedan var klar, gick jag till Espresso House, där Lina och jag tog en fika. Mysigt!
Gick sedan hem, och hämtade bilen. Så åkte jag till Snäckan där Anki L väntade. Var ett tag sedan vi sågs...så vi hade massor att prata om...satt där i solen i flera timmar. Så mysigt!!
Tack Anki för en underbar eftermiddag!!

Nu är det soffhäng som gäller!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Usch, ja här har också blåst riktigt kallt idag!
    Så skönt att blivit "piffad" i håret! :)
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram/maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika