onsdag 21 maj 2014

Ännu en ljuvlig dag!!!

Go kväll!!

Har varit ännu en fantastisk dag, med sol...varmt...soldis...mulet och regn!

Blev ingen fika här igår kväll. Utan Lisa och jag åkte till Snäcka ist...där vi njöt i solen...


I morse efter avslutad frukost. Satte jag mej på balkongen, och bara njöt! Såå ljuvligt att börja dagen så!

Gick sedan till Lejas där jag mötte upp Lisbeth för en fika...

 Måste bara visa "lite" av deras utbud....och dom bakar allting själva...


 Jag åt som "vanligt" äppelkaka...eftersom den och glassen är laktosfri...

Gick sedan hem till Lisa...och så blev det fika på hennes ljuvliga balkong!

Hem och sedan ut på stan igen...där jag mötte upp Marie-Louise...och så gick vi till Yerba!
Det var lääänge sedan vi var där...
 Satt i trädgården och njöt...blev kaffe..och en ljuvlig vetebrödsskiva!!

Tja...sedan hem en sväng..för att sedan gå hem till T.
Ja där har ni min dag...mina vänner!! Vilken har varit helt underbar!

Nu skall jag snart hoppa i säng..sä jag önskar er alla, en riktigt God Natt..och jag hoppas att ni Sover Gott!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Ja idag har de varit så himla underbart väder . Härliga bilder på mycket smarrigt !Sov gott vännen när det blir dags .Kram Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika