lördag 12 april 2014

Regn och Blåst....!!!

Go kväll!

Tycker att jag skriver det ofta....att det är grått...regn och blåst! Skulle vara så kul, att se solen en hel dag, och tänk om det kunde vara vindstilla!!
Just nu, längtar jag söderut! Tänk en lång sandstrand, sol, varmt och ett underbart vatten!
Ja ja, drömma kan man ju alltid....eller skall det bara bli en dröm...??!

Hade en lugn och skön morgon. Vid 12 gick jag till Blomsterkroken, där jag mötte upp Pia för en fika...


Efter fikat gick jag hem och fixade lite...åt bl a middag.
Sen var det dags att hämta Josefine, och så åkte vi till Torp. Fikade bla på Briggen.

Nu är jag hemma sedan ett tag...njuter i soffan...hör hur det blåser och ser regnet på rutan. Underbart att vara inne!!

Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Konstigt, vi har haft ett fantastiskt väder idag, solen har strålat från en blå himmel och det var 19 grader i skuggan. Inte ett ord av det var sant. Skitväder och att trava runt med Leia i en och en halv timme så där gjorde att jag fick slänga mig i badkaret fullt med jättevarmt vatten. Jag frös in i märgen. Nåja. Den där sandstranden, ja, jag längtar också, igen.........värmen, vattnet och allt det där....
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Här var det soligt och ganska skönt både i går och i dag .Men hade det inte blåst hade det varit kanon .Önskar dej en underbar söndag .Kram Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika