torsdag 24 april 2014

Ljuvliga färger......!!

God förmiddag!!

Alltså, dessa färger som nu visar sig i naturen...är helt fantastiska!! Allt från blommor...körsbärsträd...björkar...ja det mesta, är så vackert nu!
Sen finns det vissa träd...som fortfarande inte fått några blad..och dom står där så grå och trista!

Sen har vi ju fåglarna...dom kvittrar och jag tror aldrig...att jag hört så mycket och intensivt tidigare!

Vädret är sådär...lite soldis..lite sol..men som vanligt..det BLÅSER...och vinden är iskall!!

Då var det det där...med två dagar igen!

I går  träffade jag Marianne...så gick vi till Blomsterkroken och fikade....


Gick sedan hem...gjorden en blåbärspaj, och så kom Karin på fika. Alltid lika trevligt att ses!
I går kväll var jag sedan hemma hos T.

Då var det dagen idag.....
Vet inte vad som hänt dom senaste nätterna..men sover så dåligt! Ja ja..blir väl förhoppningsvis snart bättre!

Då skall vi se vad som händer idag??

Jo...det blir Blomsterkroken igen..om en stund. Skall träffa Ann-Louise där.
Sen ikv kommer Lisa hit.

Ja det var mina senaste dagar...

Så nu mina vänner, önskar jag er alla...en fortsatt ljuvlig torsdag!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Låter så himla mysigt vännen .Ha en härlig dag.Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Strax innan kl 11.00 igår gick jag förbi Blomsterkroken!!! Men då var det stängt tror jag. Jag var på väg till Hälsobolaget (mellan Carlia och Yerba) för att ta påfyllnad på min TBE. Hade jag inte haft så himla många grejer att uträtta så hade jag pinglat, men jag försvann snart bort från centrum.
    Så ditt mail! Hör av mig ikväll!
    Jaaa, det är så skira färger ute nu, men skit vad det blåser. Tröttsamt.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika