tisdag 15 april 2014

Att njuta och uppskatta livet...!!

Go kväll på er!

Dessa två dagar har jag verkligen njutit!! Älskar ju solen,,,så det gäller att passa på, vilket jag har gjort!

Att uppskatta livet är någonting annat som jag verkligen gör! Inte bara nu, utan varje dag!
Jag vet hur det är, när livet är rörigt runt omkring, eller när någon inte mår bra..varken fysiskt eller psykiskt.
Men jag tror, eller jag vet..iaf vad det gäller mej! Att jag gått stärkt ur...vad det nu än har varit!

Sen har jag förmågan att lägga det som är över, i ryggsäcken...och inte hålla på att älta för mycket!
Tro bara inte, att jag är någon superkvinna för det är jag inte! Men jag är nog utrustad med ett starkt psyke...vilket har hjälpt mej massor, genom livet!

Så mina vänner...uppskatta det ni har...tag vara på livet och njut av det...gör varje dag till den bästa!!

Nu skall jag kanske också berätta vad jag har gjort dessa två dagar!

I går...solade jag lite på balkongen....sen fikade jag med T på Lejas...och efter det, åkte jag hem till Lina.

Idag, hämtade jag Lina, så åkte vi till Snäckan...satt ute i solen och bara njöt! Tack för en mysig fikastund!
Sen har jag varit och klippt mej...och påväg därifrån fick jag sms av T...han undrade om jag ville följa med till hans mamma.
Självklart!! Så där var vi igen...ch blev bjudna på middag och kaffe! Niger och Tackar så mycket för god mat...och denna gästvänlighet!!!

Nu har jag landat i soffan...och skall kika lite på tv.
Så mina vänner, jag önskar er alla... en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika



4 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig angående att njuta av och uppskatta livet! "What dosen´t kill you, make you stronger" eller hur ;)
    Mysiga dagar du haft!
    Kram vännen!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Att njuta av de små tingen i livet och uppskatta det man har det är verkligen viktigt! Här lyser också solen och jag ser fram emot en stund ute senare i dag.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Vilken bra dag du hade Annika :) Härligt. Mycket positiv energi. Tack för grattishälsningen. Kram Katarina :D

    SvaraRadera
  4. Jaa jag förstår dej o håller med:) Man har rätt mycket i ryggsäcken efter många år i livet! Härliga dagar du/ni haft:) Trevlig Påsk på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika