tisdag 11 februari 2014

Vänliga veckan...!!!

Go kväll!!

Tänk man kan fira det mesta, tex våffeldagen,kanelbullens dag..osv..bäst är nog ändå..Alla hjärtans dag!!

Men nu har vi en hel vecka, som vi skall vara vänliga...fniss

För mej är det en självklarhet, jag försöker vara snäll och vänlig varje dag! Jag brukar ge någon okänd ett leende, ibland får jag ett tillbaka. Om jag möter någon när jag springer, säger jag alltid Hej! För det mesta får jag ett Hej tillbaka, fast ibland stirrar vederbörande bara  på mej!!

Jag försöker alltid att finnas där, vad det än gäller. Även om det blir på bekostnad av mej själv! Men som sagt, för mej är det en självklarhet!

Vad har då jag hittat på idag!?

Vaknade tidigt, så jag åt frukost 05.45..sen tvättade jag, och under tiden tvättmaskinen skötte sitt, tog jag en lååång påtår! Ljuvligt!!

Sen har Josefine och jag varit på Göksäter. Vi köpte ingenting...visst finns det säkert en del bra saker..men även mycket krafs.
Var så mysigt, vi träffade Karina där. Hon är gudmor åt Josefine och dom har inte träffats på flera år. Så vi stod länge och pratade med henne.
Vi skulle fika, men är inte så mysigt att fika där, så vi åkte till Torp, och Briggen.
Blev bjuden på fika av Josefine, så jag Tackar för den!!!
Även Niklas kom till Briggen. Var en så mysig fika!

Hem och gick iväg till Einars direkt, där jag köpte frallor..och sedan hem till Lisa.

Nu har jag landat i soffan och skall bara "vara", resten av kvällen!
Önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!


 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




3 kommentarer:

  1. Visst är det mysig med vänliga veckan .Ha en skön kväll vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Visst är det mycket olika saker att fira nu mer. Vänliga veckan borde det vara jämt. Fast jag har inte märkt att det är något speciellt denna veckan. De flesta människor är vänliga.

    Ha en fin lillelördag.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Tack fina. Visst ska man vara snäll och vänlig. Jag försöker också att vara det. Ha en fin dag vännen
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika