söndag 16 februari 2014

Besökare i cyberrymden....!!!

God eftermiddag på er alla!
Säger verkligen ALLA! Helt otroligt så många besökare jag har varje dag, på min lilla blogg!
Blir så imponerad, att just DU hittar hit, samtidigt som jag känner mej såå stolt!!
Tänk det trodde jag Inte när jag började blogga här...för några år sedan!

Så jag niger och säger TACK, att just DU gör ett besök här hos mej!!

I dag är en sådan dag, som jag skulle kunnat tänka mej, att ligga kvar heeela dagen i sängen!
Alltså, vilket väder vi har!! Trodde när jag var uppe i natt, att det var dimma ute, Men se det var det Inte!! Fönstren var täckta av regn!!
Regnar och BLÅSER!! Så jag kan säga att det är skönt att vara inne!!

Har bara slappat...kikat på herrstafetten såklart, såå duktiga både damerna och herrarna har varit!!!

Här skall det fortsätta att slappas..och bara kika på tv. Konståkningen börjar ju om en stund!

Men innan dess måste jag visa mina orkidéer! Lyckas sällan eller aldrig få dom att blomma om...men denna tappra,,,har blommat av och till under alla år som jag haft den!
Kan tro att jag snart haft den i 20 år...

 Lite annorlunda i färgen...

 Sen har jag även lyckats få denna att blomma! Visst är dom fantastiska..dessa blommor!!

 Nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt mysig söndag!!


(bilden lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


5 kommentarer:

  1. Ja, visst blir man glad av alla läsare på bloggen?! :)
    Jag har nog ALDRIG fått en orkidé att blomma om.... fast jag sköter nog dem dåligt, de skrumpnar ihop och slängs. Fast vi har två stycken på jobbet, som får ungefär samma skötsel och de blommar ju flera ggr om året! Har gjort i så där en 5-6 år.... Fattar inget??? ;)
    Kram och ha en fortsatt fin söndagseftermiddag
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Kul med så många besökare, det är faktiskt roligt att få "prata" med alla!

    Och vadddå gröna fingrar! Vilka orkidéer du har. Den vi fick av dig står i ett gästrum och får vila just nu, men du milde så länge den blommat, sen i somras!

    Och tack för receptet på semlorna, jag hade tänkt be om det! Och så kommer det bara seglande.

    Och jag har burit fram ett gammalt bort och satt bakom en soffa med tv:n i sikte och här sitter jag och bloggar, ser på OS, typ mest hela tiden och samtidigt scannar jag diabilder (vilket jag väl lär få hålla på med ett tag). Oj, så roligt det varit med våra duktiga OS kämpar!

    Dom här stora tävlingarna tycker jag om, det är som om hela världen är där just nu, navet i det hela!

    Kramar
    Agneta

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du har många som kikar in .Ja det är ju bara så himla skoj att blogga .Underbart när blommorna blommar om för fullt .Härliga färger .Kramar Rita

    SvaraRadera
  4. Hej på´re vännen :) Oj vad du har hunnit blogga sedan sist jag kikade in. Många fina bilder du bjuder oss på. Kul att du har så många besökare. Önskar dig en fin vecka. Min vision är att jag ska hinna kika in till dig oftare. Denna vecka som var sprang bara i väg när barnen har varit här. Kramar Katarina :)

    SvaraRadera
  5. Jajamen, hör av mig om jag är på gång!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika