måndag 27 januari 2014

Tvätt...städ..och fika...!!

Go kväll, denna kalla, blåsiga och lätt snöiga kväll!!

Hoppas allt är bra med er, och att ni hittills haft en bra dag!

Startade dagen tidigt...med frukost och tidningen i sängen! Sen tvättade jag, och under tiden som tvättmaskinerna gjorde sitt, passade jag på att städa. Damma...dammsuga..och torka golven. Så skönt när det är gjort!

Vid lunchtid gick jag sedan till Lejas, där jag mötte upp Marianne. Drack återigen en kopp te, och hade en så mysig fika!
Sen gick jag i blåsten en sväng på stan, köpte bl a blommor till Lisa.

Hem, stök lite tvätt och fixade lite lätt middag.
Nu ikv var jag hemma en sväng hos Lisa, där det bjöds på te och vitt bröd. Tror ni, att jag är trött på vitt bröd?? JAA, jag som älskar grovt bröd!

Nu har jag satt mej i soffan och skall kika lite på tv...kanske blir det en kopp varmt vatten.. och ett par skorpor också.

Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!

( bild lånad från nätet)

Jag tycker att texten är så bra!! Så jag ber er...Glöm Aldrig dessa ord!!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

3 kommentarer:

  1. Härligt med goda vänner att fika med :) Så duktig du varit med städning...nu fick jag en påminnelse..hihi.. ;)
    De sista orden där är väldigt tänkvärda och kloka!
    Ha de gott
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig att du är trött på vitt bröd. Det är ju inte riktigt samma stuns och smak i det. Huvudsaken är att du mår bra.

    Ha en fin kväll

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det var kloka ord!!! Ja nog blir det tjatigt att bara äta vitt bröd........

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika