onsdag 29 januari 2014

Mys dag....men sååå kallt...!!!

Go kväll på er!!

Alltså, sååå kallt det varit idag!! Snöat lite lätt, men blåst...så dom stackars minusgraderna som termometern visat...blir ju dubbelt upp...eftersom det blåser!!

Började som vanlig dagen i lugn och ro...fast vaknade tidigt och läste Bohusläningen 03.30...fniss...
Somnade sedan om.

Fikade på stan på morgonen och därifrån gick jag hem till Anki...



Blev bjuden på mysig fika....
 Tack för den Anki....
 När jag sedan kom hem, lagade jag middag, och sedan bakade jag....

 Minisemlor.....
Men blev liite stora..för att vara mini...

 Gjorde även en drömtårta....

Nu på eftermiddagen kom May-Britt...hon hade köpt med fikabröd, och en bukett med vita tulpaner! Tack snälla May-Britt, så gulligt!!

När M-B hade gått kom Pia på te och rostat bröd.
Ännu en mysig dag!! Älskar dessa dagar!!

Nu skall jag slappa...sitta i soffan..kika lite på tv...och kanske unna mej...hahaha,,,en skorpa!!

Så mina vänner, jag önskar er en fortsatt mysig kväll!!



Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Ja visst är det bara så kallt !Vilken mysig dag du har haft vännen .Ha en skön kväll .Varma kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Oj vilken mysig dag ♥ så gott med semlor mums!! köpte faktiskt en med mig hem i dag bara till mig :) ha en fin kväll! kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Synd att det inte finns doftfunktion på bloggen! Ljuvligt med nybakat! Sprider sån hemtrevnad. Hade också tänkt mej att baka minisemlor i år. Vi får väl se hur bra det går ;o) När jag försökt med bullar har jag då aldrig lyckats hihihi. Brukar mest fylla merparten av en assiett.

    Sov så gott och ha en fin dag i morgon!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  4. Här var det mumsigt såå det räcker och blir över ser jag vännen...underbart ljuvligt!! :)

    Önskar dig en fin vinterhelg ★
    Kram Lollo

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika